Intra in contul tau

Email:

Parola:

Cosul de cumparaturi

Momentan cosul dumneavoastra este gol. Pentru a adauga produse in cos, va rugam sa folositi butonul Comanda.

Lista de preferinte
  • Cu ajutorul listei de preferinte puteti salva o lista de produse pentru a le cumpara mai tarziu.

Nu ai timp? Te cautam noi!

Telefon: 021.318.62.18

Telefon: 021.318.62.19

Daca doriti sa fim noi cei care va contacteaza, folositi facilitatea

Sondaj
Despre ce ati prefera sa cititi mai mult in newsletter-ul Gamestore?
Jocurile cele mai nou aparute sau in curs de aparitie
Jocuri vechi de colectie, editii speciale
Jocuri reduse, pachete promotionale, sold-out-uri
Accesorii de gaming pentru console si PC
Console si pachete ce includ console

vezi arhiva de sondaje
Toate categoriile
Produs special

-20%


Pret special
1.989,00 RON cu TVA
Casca cu ochelari VR Oculus Quest 2 128 GB
Newsletter

Introdu numele si adresa ta email pentru a primi cele mai noi oferte ale GameStore.ro

Numele tau
Adresa email
Transport & Returnare
Conditiile de livrare si returnare ale gamestore.ro

Livrarea produselor

 

Livrarea se face prin posta cu plata ramburs si aveti de ales intre urmatoarele modalitati de expeditie:
- posta normala,
- posta PRIORIPOST,
-curier rapid: FAN CURIER
-curierat rapid: URGENT CURIER

Aveti grija cand comandati sa verificati ca jocul sau softul respectiv functioneaza pe calculatorul pe care il veti instala. La fiecare produs sunt precizate conditiile minime necesare pentru a putea fi rulat pe un calculator sau o consola de jocuri.

 

Renuntarea la cumparare

 

Produsele achizitionate la distanta se pot returna conform O.U.G. 34/2014. Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantul ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului. Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, in termen de 14 zile de la denuntarea contractului. Se recomanda utlizarea aceluiasi serviciu de transport utilizat pentru receptionarea produselor

 

GAMESTORE DISTRIBUTION SRL va inapoia contravaloarea comenzii in cel mai scurt timp posibil de la primirea produsului returnat. Suma inapoiata cat si conditiile de returnare nu includ cheltuielile de transport daca livrarea s-a facut prin alte metode decat cea standard oferita de GAMESTORE DISTRIBUTION SRL.

 

Definitia contractului de vanzare (art. 2, 5.): orice contract in temeiul caruia profesionistul transfera sau se angajeaza sa transfere proprietatea asupra unor produse catre consumator, iar consumatorul plateste sau se angajeaza sa plateasca pretul acestora, inclusiv orice contract care are drept obiect atat produse, cat si servicii.

 

Incheierea contractului are loc in momentul emiterii facturii fiscale si nu la lansarea comenzii sau emiterea confirmarii automate de primire a acesteia.

 

Art. 12 mentioneaza ca exercitarea dreptului de retragere pune capat obligatiilor partilor contractuale. Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit). Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, urme de folosire excesiva si/sau interventii neautorizate etc.

 

Prevederile OUG 34/2014 se aplica doar consumatorului definit ca orice persoana fizica sau grup de persoane fizice constituite in asociatii asa cum sunt definite la art. 2 pct. 2 OG 21/1992 privind protectia consumatorilor, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare.

 

Consumatorul este responsabil doar in ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor. In conformitate cu Directiva 2011/83/UE, punctul (47) din prezentare: pentru a stabili natura, caracteristicile si modul de functionare a bunurilor, consumatorul ar trebui sa le manuiasca si sa le inspecteze in acelasi mod in care i s-ar permite sa-o faca intr-un magazin; de exemplu, consumatorul ar trebui doar sa probeze un articol de imbracaminte, nu sa il poarte.

 

Unele produse sunt marcate cu un sigiliu aplicat de producator pe ambalaj. Acest sigiliu nu este prezent in mod obligatoriu, prezenta lui fiind specifica producatorului. Prezenta sigiliului nu este obligatorie pentru a demonstra ca produsul este exact in forma si conditiile in care a fost eliberat de catre producator. Deteriorarea sigiliului nu aduce nici o limitare dreptului de renuntare la contract.

 

Procedura de retragere din contract

 

Exercitarea dreptului de retragere

 

Consumatorul informeaza GAMESTORE DISTRIBUTION SRL cu privire la decizia de retragere din contract prin una din variantele: model formular sau o declaratie neechivoca facuta pe un mediu durabil (hartie, mail sau fax). Consumatorul are la dispozitie 14 zile de la primirea produselor pentru a anunta retragerea din contract.

 

Obligatiile care revin GAMESTORE DISTRIBUTION SRL

 

Rambursarea integrala a sumelor primite ca plata, inclusiv costurile livrarii (exceptand situatia in care consumatorul a ales in mod explicit un alt tip de livrare decat livrarea standard). Rambursarea sumelor se va face folosind aceleasi modalitati de plata rezonabil aplicabile (in cazul platii numerar la livrare, rambursarea se va face prin transfer in cont bancar transmis neechivoc de consumator). Indeplinirea obligatiei de rambursare se face face in termen de 2 zile lucratoare de la receptionarea produselor.

 

Obligatiile care revin consumatorului

 

Produsele sunt inmanate GAMESTORE DISTRIBUTION SRL personal sau predate unei persoane autorizate (curier desemnat) fara intarziere nejustificata si in decurs de maxim 14 zile de la anuntarea deciziei de retragere din contract. Consumatorul suporta costurile de returnare. Consumatorul este responsabil doar in ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor.

 

Produse excluse, fara drept de returnare

 

Urmatoarele categorii de produse nu se pot returna decat daca sunt sigilate/ cutia nedeschisa/ cutia nu prezinta urme in interior ca a fost deschisa:

 

  • a. Licente software ( inclusiv jocuri - pe CD - sau jocuri care sunt livrate sub forma de cod de activare si care au fost deja descarcate sau nu de pe diverse platforme pe hardul calculatorului sau consolei)
  • b. Consumabile (acumulatori, cartuse imprimanta etc);
  • c. Imprimante/multifunctionale/aparate de fax care au cartusele/tonerele desigilate
  • d. Produse care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena (produse de ingrijire/ igiena personala, casti);
  • e. Produse confectionate dupa specificatiile prezentate de consumator sau personalizate in mod clar (extensii de garantii, servere non-standard);
  • f. Servicii (testare, asamblare, montare componenta sau orice alt serviciu listat in categoria servicii prestat catre consumator);
  • Produse second hand ( console, controllere, diverse accesorii pentru console) care au fost achizitionate ca produse second hand 

Furnizarea de continut digital care nu este livrat pe suport material (aplicatii software inclusiv jocuri livrate printr-un link de download si cheie de activare).

 

Aceste limitari se aplica conform OUG 34/2014 art. 16.

 

Retur de produse

 

Puteti solicita returul de produse in urmatoarele cazuri:

 

  • - Produsul livrat nu corespunde specificatiilor din site. Puteti solicita returnarea acestuia pentru inlocuire sau rambursarea integrala a contravalorii (in cazul in care produsul nu mai este disponibil).
  • - Produs nefunctional in primele 48 ore (2 zile lucratoare) de la receptie. In cazul in care produsul achizitionat a fost livrat nefunctional sau prezinta vicii de fabricatie, acesta va fi inlocuit cu un produs functional, in urma notificarii scrise sau prin prezentarea la sediu in termen de 48 de ore de la primirea produsului
  • - Produs in colet deteriorat. Pentru produsele ale caror colete prezinta deteriorari vizibile la primirea prin curier, va recomandam sa refuzati receptia lor. Pentru dovezi, coletul poate fi fotografiat si se poate intocmi un proces verbal impreuna cu reprezentantul firmei de curierat in care sa fie mentionata starea coletului din momentul livrarii. Riscul de pierdere sau de deteriorare a produselor va este transferat integral in momentul in care intrati in posesia fizica a produsului. Orice reclamatie ulterioara nu va fi luata in considerare. In cazul in care se utilizeaza un transportator insarcinat de catre consumator, riscul este transferat in momentul livrarii produselor catre transportator.
  • - Produse livrate gresit. In cazul in care s-a livrat alt produs decat cel comandat.

 

Costurile de retur pentru situatiile prezentate mai sus (nu si in cazul renuntarii la cumparare) cad in sarcina magazinului nostru.

 

Solicitarile de retur se notifica folosind date de contact afisate pe site sau prin prezentarea la sediul GAMESTORE DISTRIBUTION SRL cu produsul respectiv in termen de 48 de ore de la primirea produsului.

 

Returnarea produselor la sediul GAMESTORE DISTRIBUTION SRL se poate face de luni pana vineri in intervalul 10:00 - 14:00. Va recomandam expedierea prin curier.

 

Mentiune
In toate cazurile de mai sus, cu exceptia celui referitor la defectele in perioada de garantie, produsele trebuie returnate in starea in care au fost primite, in ambalajul original si insotite de toate accesoriile si documentele originale. Deteriorarea produselor sau punerea intr-o stare ce face imposibila revanzarea lor duce la refuzarea returului.

 

Orice modificare a starii produselor sau deteriorarea ambalajului original a acestora ce face imposibila vanzarea produsului ca nou, duce automat la aplicarea unei proceduri de returnare supusa unor taxe administrative de readucere a produselor la starea in care au fost livrate; taxele sunt cuprinse intre 0 si 50% din valoarea initiala a produsului. Cuantumul taxei administrative va fi comunicat catre client la receptionarea produselor deteriorate/modificate.




Viziteaza magazinul Gamestore.ro pe ShopMania Ghidul tău autentic de shopping.
www.price.ro - your shopping expert Autoritatea Nationala pentru Protectia Consumatorilor www.cel.ro